Farmors opskrifter fra 1946

torsdag den 14. juli 2011

Køkken-gejl

Hvad er mere skønt end at stå med en ny køkken-dims i hånden?? Dimser der er lavet for alting skal gå nemt og smertefrit… at det så ikke altid er tilfældet, det lærer jeg nok at leve med.
SilverCrest mini-hakker fra Lidl 99,-

Det er et lille vidunder, jeg slet ikke kan leve uden. Den tygger sig gennem gulerødder, kikærter, løg, nødder, chokolade… som var det smør. Den er nem at rengøre og fylder ingenting.
Jamie Oliver hvidløgspresser 167,-

Magen til skrammel… det skal man lede længe efter. Den nærmest moser hvidløgene, er mega træls at gøre ren og så er den tung og uhandig. Det var penge ud af vinduet. Uden at tjekke nogen steder gik jeg ud fra, at når det var et Jamie Oliver produkt… var det garanti nok i sig selv. Øv!! Den ryger i gen-brugsen en dag.

2 kommentarer:

  1. Den dér SilverCrest mini-hakker har lige igen været på tilbud hos Lidl i sidste uge til 79 Kr.
    Måské er den ikke i bladene, men jeg købte en i går, så de har dem sikkert til de er udsolgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et køb, du ikke fortryder :-D

      Her 5 år efter jeg skrev dette indlæg, kan jeg fortælle, at min stadig hakker sig upåklageligt gennem alt :-D

      Slet