Farmors opskrifter fra 1946

lørdag den 31. december 2011

Allemandseje

Det kan man vist roligt sige: ”Spinatroulade m. røget laks” er gået hen og blevet. Søger man på nettet, popper den op i alle afskygninger og sprog.

Er der nogen, der ved, hvor den oprindeligt stammer fra??

”Min egen” fik jeg i tidernes morgen på en lille lap papir… og den har været gemt siden, som en af favoritterne. Jeg har brugt den mange gange, for det er en af de forretter, der bare aldrig fejler og som kan laves i forvejen.

Men der skal ikke herske tvivl om, at den bliver pænere for hver gang J


I år står den på menuen nytårsaften. Selvom alle sikkert kender den… får I den på min måde engang i det nye år.

Tilslut vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske Jer alle et godt og lykkebringende nytår. Jeg har nydt det halve år, jeg har haft min blog… og jeg har mange planer for, hvordan den evt. skal udvikle sig.

Jeg håber… flere kigger forbi næste år, og er spændt på, hvad I andre disker op med af inspiration.

Nytårshilsen

Pia

1 kommentar:

  1. I Lige måde Pia, godt nytår til dig også:-)

    Hilsen Lykke

    SvarSlet