Farmors opskrifter fra 1946

torsdag den 22. marts 2012

Giv mig en udfordring!!!

Jeg er seriøst kommet i en mad-krise L hvor den blandt andet har stået på:

Sammenkogt
Medister
Burgere
Og ikke mindst biks

Ikke at der er noget galt med hverdags og restemad… men det bliver en anelse kedeligt.

Jeg har lige indkøbt en… trommehvirvel… hamburgerryg med honning og sennep  J Hvad jeg lige havde i tankerne, da den røg i kurven… tja det må guderne vide.

Så… har du et forslag, en decideret opskrift… eller bare en udfordring, så er jeg frisk J

2 kommentarer:

  1. Mener du at du har købt hamburgerryg OG honning OG sennep - eller har du købt en hamburgerryg, som er delvist tilberedt med honning og sennep?

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D på pakken står der: "Ovnklar hamburgerryg med honning og sennep". Har aldrig fået den sådan, sååå...

      Slet