Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 29. juni 2012

Jaaaaa… endelig


 
Efter de sidste 6 uger på job, der virkelig har trukket tænder ud… kan jeg endelig se frem til 5 ugers ferie + en slat J Det skal godt nok blive godt… J

 
I den anledning har jeg gået og tænkt på en ”to do” liste. Ting jeg virkelig godt kunne tænke mig at lave. Madplan kan man ikke kalde det… men det kommer nu alligevel under den etikette.

 
”To do” i juli (i uvilkårlig rækkefølge)

 
Bagels
Lammekølle i stegeso
Chokoladepålæg m. kondenseret mælk
Is på kondenseret mælk
Røget fiske mousse
Pasta carbonara  
Jordbærtærte
Mere kunstigt kaviar
Squash-dyr og andet pynt

 
Jeg starter i det små… opfordringer og udfordringer modtages med kyshånd + har du en decideret opskrift, så hit med den J og jeg laver en Mini-hakker model.

 
Med dette indlæg ønsker jeg Jer alle en helt vild, super, skøn, oplevelsesrig, afslappende sommerferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar