Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 28. oktober 2012

Læseren bestemmer – hvad skal jeg lave i uge 45?

Kors hvor er jeg træt af den afstemnings kolonne. Den har fuldstændig sit eget liv… hvilket har betydet, den har nulstillet, jeg ved ikke hvor mange gange L Hvilken en I har stemt mest på, aner jeg simpelthen ikke, så jeg vælger selv denne gang J

Og nu da den ikke fungerer, må jeg gå andre veje. Håber jeg kan lokke med en lille give-away til en tilfældig, der stemmer her på indlægget. Give-awayen er ikke noget særligt, blot en lille påskønnelse, for jeg syntes faktisk, det er rigtigt sjov, at det er Jer, der vælger J Jeg trækker lod søndag d. 4. november kl. 12.00.
Ugens påskønnelse er: En pose økologisk grøn te med kvæde fra Fredsted
 
Denne uge er opskrifterne valgt i Den store fødselsdags bagebog fra Amo og du kan stemme på følgende:
Napoleonshatte
Chokoladeboller
Pølsehorn
Pizzaboller

Kom frisk og hjælp mig med at vælge J

6 kommentarer:

  1. Jeg stemmer på "Chokoladeboller"

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hej Pia og Olof :-D

      Tak fordi I gad lege med.

      Kæresten fik lov at vælge mellem Jer... og tro mig, det var svært ;-D Du Olof vandt... ikke stort, så den ender nok med, jeg laver begge dele. Send mig din adresse og jeg sendet te i din retning.

      - Pia

      Slet
    2. Nææææ, har jeg også vundet noget :) Jeg syntes virkelig bare du skulle lave napoleonshatte, så jeg kunne lure opskriften. Havde slet ikke set det var en konkurrence.

      1000 tak for gaven. Medsend gerne smagsprøver kagerne ;)

      I øvrigt må du gerne snart gå igang med julebag. Står og mangler gode opskrifter til brunkager og pebernødder...

      Borgåvej 100, Viborg.

      Slet
    3. Hej Olof ;-D

      Jeg har ikke glemt dig, men er bare frygtelig langsom ;-D

      Slet