Farmors opskrifter fra 1946

mandag den 3. december 2012

Hvor blev mini-hakkeren af??

Piiiv K jeg har igen rodet rundt på steder, jeg absolut skal holde mig fra. Jeg fatter ikke en kaje, når det handler om teknik, computersprog… og bla bla bla.

Jeg havde sneget mig ind på G+, lavet profil, tjekket cirkler og hvad ved jeg, med det resultat… min mini-hakker profil + billede er forsvundet.

Så alle de steder, hvor jeg er tilmeldt som fast læser… står jeg nu som Pia Haun + mit kålhoved billede… som sagt er forsvundet.

Nu er det ikke sådan, folk ikke må vide, hvem jeg er… men lige nu syntes jeg ærligt talt, det er noget rod. Og jeg vil da blive frygtelig ked af det, hvis nogen tror, jeg har afmeldt mig deres blog.

Jeg har slettet G+… men hvordan får jeg det gamle og vante tilbage??

2 kommentarer:

  1. Jeg har det samme... I stedet for et billede af mig er der et stort minus...

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv!! Jeg bliver nok nød til at rode videre med det...

      Slet