Farmors opskrifter fra 1946

tirsdag den 27. august 2013

Gæt en vægt – Give-away


Så er det tid igen J til en lille fjollet give-away.

I urtehaven har vi høstet en velvoksen skoleagurk… og på altanen på 3'ede en 8 ball squash, som nærmere ligner en bowlingkugle J

Kan du gætte vægten (eller komme tættest på) på en af dem… eller begge to, uddeler jeg to præmier, som begge selvfølgelig er madlavnings relateret. Overraskelser kan man bare ikke få nok af.

For at deltage… skal du følge mig via enten Bloglovin' eller GFC.

Du skal selv gå ind på mini-hakkeren og tjekke, om du skulle være den heldige vinder, hvilket jo ikke kan være noget problem… da du allerede følger mig J

Sidste dag for deltagelse er fredag d. 13 september.

15 kommentarer:

  1. jeg tænker at skoleagurken vejer 2,3 kg
    og squashen vejer 5 kg

    // Maibritt

    SvarSlet
  2. Hmm

    Agurk: 863 gram
    squash: 1,98 kg

    SvarSlet
  3. Squash: 3,8 kg
    Skoleagurken: 1,6 kg

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Skoleagurk: 450g
    Squash: 1.150g

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  5. Squash: 1,75 kg
    Agurk: 0,85 kg

    SvarSlet
  6. Skoleagurk 575 gram
    Squash 1275 gram

    SvarSlet
  7. Skoleagurk: 1 kg.
    Squash: 1,3 kg.

    SvarSlet
  8. Agurk: 953 g
    Squash: 2478 g
    ;-)

    SvarSlet
  9. Agurken vejer nok... 1342 gram og squashen... 1456 gram!

    SvarSlet
  10. Min kæreste og jeg gætter på:
    Squash: 433 g
    Agurk: 277 g

    (Det er min kæreste, der gætter, jeg tror de vejer en del mere, men lad os nu se ;-) Det bliver spændende)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig gode gæt fra Jer alle :-D Nogen er tættere på end andre... men hvem?? *Smiler*

      Slet
  11. jeg gætter i alt 4,7 kilo

    pernillesg@gmail.com

    pernille gullfoss

    SvarSlet
  12. Skoleagurken vejer 233 g.
    Squashen vejer 2.333 g.

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Squash 3,125
    Agurk 1,490

    Ca ;)

    -Kamille

    SvarSlet