Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 27. april 2014

Kan du leve uden mini-hakker?? (Give-away)

Vinderen er fundet!!!
Og det var svært... for mange af Jer, havde kun delvis opfyldt kravene. Måske jeg ikke har udtrykt mig klart nok?? Efter mange overvejelser har jeg valgt, at give 1 lod til alle, der har deltaget og ekstra lodder til Jer, som har opfyldt alle kravene.
Ialt 74 lodder.
Kæresten fik lov at udtrække den heldige, som blev lod nr. 37 med kommentaren: "Jeg vil gerne vær med;-) så vil jeg forkæle min mand lidt med nogle af dine gode opskrifter".
Vinderen er (desværre) anonym og bedes sende mig en mail, inden d.30 maj 2014. Hvorefter der ellers vil blive trukket en ny vinder.
Det glæder mig i den grad, at så mange har deltaget... så stor tak til Jer. 
P.s: Den skønne mini-hakker kan købes i Lidl


Min fortrukne mini-hakker er nu kommet i 3 nye skønne pangfarver. Gul, blå og den du kan se her :-D Jeg ejer ikke mindre end to hvide... en hjem til og selvfølgelig en i kolonihaven, men jeg er godt nok forelsket i de nye farver.

Kæresten mener dog ikke, mine skal udskiftes pga. nye farver... det må være en eller anden mande-ting, at have den tankegang, han burde da kunne forstå, at hvidt er yt og tiden er inde til nyt... :-D

Nå... men når nu min blog hedder "Mini-hakkeren", hvad er så mere nærliggende end at forære en væk... til en af mine skønne læsere i en lidt for tidelig 3 års fødselsdags give-away??




Vil du være med?? Kan du optjene lodder ved at:

Lægge en kommentar hvor du fortæller, hvad du vil bruge mini-hakkeren til. (Dette skal gøres) Giver 1 lod.

Følge "Mini-hakkeren via Bloglovin' og/eller GFC (som du finder øverst til højre på bloggen) Giver 2 lodder. Skriv hvor du følger, ellers giver det ingen lodder.

Stå på et ben og sige som en høne. Det giver ingen lodder, men jeg ville sørme gerne se det ;-D

Fortæl hvordan du faldt over "Mini-hakkeren". Giver 1 lod.


Altså... kan du deltage med 4 lodder... og du skal skrive i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med!!

Konkurrencen slutter d. 24 maj 2014 kl. 23.32 og jeg vil hurtigst muligt trække en vinder derefter. Vinderen vil blive offentliggjort i dette indlæg... og du skal selv tjekke, om du er den heldige vinder. Du har 7 dage at løbe på. 

Sæt igang :-D




34 kommentarer:

  1. En lidt tidlig fødselsdagshilsen skal lyde herfra :-D

    Jeg ville elske at få en mini-hakker i køkkenet igen. Ja, den jeg havde til min stavblender døde, da jeg lavede ymerdrys for lidt tid siden. Og jeg bruger den til alt...næsten...hakket løg, nødder....og ja ymerdrys :-D

    Jeg kan jo ikk følge dig på GFC igen, når jeg allerede ER tilmeldt :-D

    Go søndag og mange knus Låvise

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn give away - jeg vil også gerne være med :)
    Hvis jeg er den heldige vinder, skal der laves pesto og salsa og hummus og masser af andre lækre ting - og hvor er den fed i pink!
    Jeg følger allerede på Bloglovin' - og jeg faldt vist lidt tilfældigt over en opskrift på bloggen engang for lææænge siden og har været fast læser lige siden.
    Det må være 4 lodder i alt - og en masse krydsede fingre.
    Tak for en evigt dejlig blog med masser af god inspiration :)
    Venligst, Jennifer

    SvarSlet
  3. Herlig give away.... tillykke med blog føs'dagen. Deltager gerne og skulle jeg vinde den skønne minihakker, skal den bruges til at hakke alverdens urter med. Både dem fra haven og spiseligt ukrudt = krudtmad.
    Jeg følger dig allerede via GFC.
    Åhh, jeg kan ikke huske, hvordan jeg fandt din blog, men det har helt sikkert været via google og søgning efter opskrift.
    Sige som en høne..... go en, men du kan desværre ikke se mig gøre det, såååå ;)''
    Deltager med 3 lodder, da jeg ikke kan huske.... sorry
    God aften

    SvarSlet
  4. Tillykke herfra også! Jeg har manglet en god minihakker længe, da min gamle ikke kunne holde til at hakke mandler - og så fik jeg aldrig købt en ny. Men der skal helt klart hakkes masser af friske krydderurter fra haven til pesto, marinader og meget andet. Har snart fulgt bloggen i ca et år, vil jeg tro, hvor jeg blev introduceret til Bloglovin, men fandt den oprindeligt da jeg søgte efter en opskrift via Google. Deltager med 4 lodder og krydser fingre!
    Tina.kammersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Da jeg ikke har en foodprocessor bruger jeg minihalkeren til rigtig meget. Så mon ikke en omgang mandler til mandelmel, eller hjemmelavet pesto er en af de første ting den vil blive brugt til. Følger dig via blogloving

    SvarSlet
  6. Ja - bedre end uden "Mini-hakkeren" :-)
    Elsebeth

    SvarSlet
  7. Den skulle bruges til pesto i alle mulige varianter. :) Og salsa med masser af lækre friske tomater... mums!
    Jeg følger dig nu på Bloglovin, og fandt din blog via en søgning på hindbær kaviar.
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Et lidt tidligt tillykke lyder det her fra :)
    Uhh... Ja hvad vil jeg bruge den til? Nemmere... Hvad vil jeg IKKE bruge den til? Ja jeg ville nok ikke bruge den til at lave sovs eller is eller til at bage brød men alt andet der imellem tror jeg den vil blive brugt til ;)
    Jeg følger dig på BL :)
    Jeg faldt over minihakkeren da den blev nævnt i et blogindlæg på en af de blogs jeg følger. Kan desværre ikke huske hvilken :(
    Så deltager med 4 lodder.
    X fingre

    Mette Nielsen
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil bruge minihakkeren til at hakke persille, til at lave urtesalt i, til at hakke nødder i..........
    1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 4 lodder :D Jeg faldt over din blog på Giveaways i blogland, så er lige blevet fast læser på Bloglovin', men glæder mig meget til at følge med :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. jeg ville bruge den til krydderurter og hvidløg tror jeg. Har længe ønsket mig sådan en fætter :D
    Jeg følger via Bloglovin
    Jeg fandt dig da jeg søgter efter opskrifter på nettet, kan dog ikke huske hvilken opskrift det var :)
    Jeg deltager altså med 4 lodder.

    maibritt // maibrittj_@hotmal.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager skam med alle 4 lodder - plus ekstra "wauw" for at stå på et ben og sige som en høne? ;) Haha.
    Jeg faldt over denne hakker hos min veninde, en dag jeg var blevet inviteret på middag :) og lige siden har jeg selv ønsket mig en!
    Jeg nyder selv at lave mad, og denne smarte hakker ville gøre det SÅ meget lettere at lave min pesto og krydderurte-quinoa-salat :) ... og hey, så er den jo PINK! <3

    Jeg krydser alt som krydses kan.
    Rigtig god torsdag.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte liiiige at skrive at jeg følger via. Bloglovin ;)

      Slet
  13. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :) Følger via GFC og fandt din blog via en henvisning fra en anden blog :D

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  14. Har haven fyldt af krydderurter, der ville gøre sig godt hakket

    SvarSlet
  15. Jeg vil bruge den til krydderurter, hvidløgsmarinade, tomatsovs mm.
    Mail: fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg har i forvejen en meget slidt minihakker som bliver brugt flittigt..
    Jeg bruger den til nødder, krydderurter, løg, pesto og det vil en ny selvfølgelig også blive.
    Jeg bager boller hver weekend og der plejer jeg lige at give alle korn og nødder en tur i maskinen inden de kommer i dejen :)
    Jeg fandt din blog da jeg en dag sad og kiggede efter nye blogge at følge :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Et tidligt hurraaaaaaaaaa og tillykke med 3. års dagen skal det lyde her fra :o)

    Mit køkken er stærkt underudstyret, hvad angår udstyr, så jeg ejer hverken en minihakker, blender, foodprocessor eller andre fancy-ting. Men hvis jeg skulle være så usandsynligt heldig at vinde i denne konkurrence, hvor jeg deltager med fire lodder, vil jeg glæde mig til at afprøve hakkeren og se, om det er rigtigt at den er med til at lette hverdagen i køkkenet og gør det nemmere at spise sundt, hvilket jeg har adskillige veninder som påstår.

    SvarSlet
  18. Tillykke(:

    Jeg deltager gerne med alle 4 lodder.
    Jeg vil bruge den bla. til persille, eller hakke mandler med(:
    Jeg følger med via bloglovin.
    Jeg fandt din blog igennem, at jeg så din give away på Give Away Bloggen(:

    minsodeskat@yahoo.dk
    Heidi W. N.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blogs fødselsdags give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/05/give-away-nr-63.html

    SvarSlet
  19. Deltager med 4 lod.
    Jeg følger din skønne blog på bloglovin.
    Hvorfor skulle jeg ikke falde over sådan en mini-hakker, den er jo genial. Jeg vil bruge den til at hakke forskellige grønsager, men også til at hakke andre ting som mandler osv. :)

    SvarSlet
  20. Deltager med 4 lodder :-)

    Hvorfor jeg skulle vinde den flotte mini-hakker. Ja, fordi lyserød/pink farven er min yndlings!!! Har masser af ting i lyserødt/pink, endda også min bærbar :D :D Også, mangler jeg en hakker da min for nyligt er gået i stykker :(

    Jeg fandt din blog på dkgiveaways.blogspot.com hvor din giveaway blev nævnet :D

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med ;-) så vil jeg forkæle min mand lidt med nogle af dine gode opskrifter;-)

    SvarSlet
  22. Prøver med 4 lodder :-)

    Jeg vil bruge den til at lave en ramsløgspesto med, følger gennem GFC og fandt dig gennem http://dkgiveaway.blogspot.com/ :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Alt! Mit køkken ville i den grad blive beriget af en minihakker.
    Jeg fandt dig igennem dkbloggiveaway , og glæder mig til at fordybe mig i din blog. Er med med 4 lodder..
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  24. deltager med 4 lodder:) jeg fandt bloggen på siden giweaway i blogland. hvis jeg er den heldige skal der hakkes chocolade og nødder til en lækker bownie
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager med 4 lodder. Følger dig på GFC og fandt dig på siden giveaway i blogland. Jeg ville bruge mini-hakkeren til at hakke pesto ol.

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg har læst om den her på bloggen og har længe gerne villet prøve den. Jeg vil gerne bruge den til krydderurter, som vi bruger meget til tilbehør. Eller nødderne jeg bruger på min morgenmad. Jeg følger, fordi du får mig til at grine. Så du, jeg lavede kykkelikyen?
    4 lodder :-)

    SvarSlet
  27. Jeg følger både via GFC og Bloglovin, så jeg er med på 3 lodder. Og kort fortalt, så vil jeg bruge mini hakkeren til ALT. Bl.a. til at snitte mine løg for mig, så jeg ikke tuder hver gang der skal laves frikadeller ;-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg ville SÅ meget bruge den til at hakke mandler i. Og chokolade. Jeg HADER at hakke mandler. Jeg følger dig på bloglovin' og fandt dig inde på dyreglad-piges blog :-)

    Altså, fire lodder! På forhånd tillykke med din blogs fødselsdag!

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil(le) bruge minihakkeren, til f.eks at lave en portion pesto til aftensmaden, der kan de store maskiner ikke være med. De kan kun lave stor portioner. Eller bruge den til at hakke ristede hasselnødder til en omgang hjemmelavet Nutella, mhh! Der er så mange ting jeg ville bruge sådan en lille fyr til. ;)

    Jeg følger dig på bloglovin.

    Jeg er ærlig. Jeg faldt over dig via dkgiveaway.blogspot.dk, som jeg tjekker engang imellem for lækre giveaways. Det er faktisk via den hjemmeside jeg har fundet de fleste af de blogs jeg i dag følger fast -ikke på grund af giveaways, men på grund af deres skriverier. :)

    Jeg mener det var 4 lodder i hatten med mit navn. ;)

    Mvh. Laura B

    SvarSlet
  30. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  31. Åh den er fiiin lige min yndlingsfarve. Skulle bruges til sommerens pestoer, og hakkede krydderurter, løg og nødder.

    Jeg følger dig via gfc

    tak for en skøn blog med masser af lækre opskrifter.

    Jeg fandt dit link via feedly.com

    deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  32. Mine bedstemor bruger minihakker til alt, og nu er jeg så hooked, så jeg bliver nødt til at have fundet en.
    Denne er super fin, og ville blive brugt til ALTTT! Pestoer, nøddesmør, finthakket/pure grøntsager. :-)

    Nu har jeg oprettet en bruger for at følge dig på bloglovin. :-)

    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  33. Nupper 4 lodder :-)

    Jeg faldt over "dig" for et par måneder siden - mindes, at det var fordi jeg søgte på en opskrift og vupti, så poppede din blog frem - og jeg blev hængende.

    Minihakkeren vil jeg i første omgang bruge til at hakke persille og hvidløg, så jeg kan få en hvidløgssmør, der smager af noget - i stedet for de kedelige (og dyre) versioner butikkerne har.

    Derefter kan jeg se mange andre muligheder. Fx til at lave hjemmelavet pesto :-D

    Tillykke med bloggens fødselsdag :-)

    SvarSlet