Farmors opskrifter fra 1946

onsdag den 19. oktober 2011

Spændende udfordring

For et stykke tid siden, blev jeg kontaktet af en, som ville bruge mine madbilleder til et projekt. Hvem havde troet, at mine amatørbilleder kunne bruges til noget?? I alt fald ikke jeg J Mine madbilleder (og opskrifter) er rent tidsfordriv indenfor et område, jeg er vildt begejstret for og interesseret i… så det var et skulderklap, som har givet mig blod på tanden.
Skulle jeg mon forsøge, at udgive min egen kogebog?? Ikke at jeg på nogen måde tror, det ville kunne give mig en indtægt… men jeg tror, det kunne være sjovt J Hæ hæ… jeg var nok den eneste, der ville købe bogen.
Hvorom end alt er… har jeg taget udfordringen til mig. Nogen af billederne har jeg i gemmeren, andre skal først lige tages. Det er sjovt og spændende for mig… og her på matriklen får vi mad, som jeg for længst havde glemt alt om… eller nyt mad, som for en stund ender på favoritlisten.
Hvis der kommer lignende projekter, håber jeg, at jeg igen får chancen for at være med J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar