Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 13. oktober 2013

Efterårsferie


Sjældent har jeg glædet mig meget til ferie. Nogen af Jer kan sikkert huske, at jeg i august fik ny arbejdsgiver... men i samme skolekantine. Det har virkelig trukket tænder ud, samtidig med det har været spændende.

Jeg har fået en helt anden arbejdsrytme, som har kostet mig 8kg. 
Jeg har fået en sød og behagelig chef, der virkelig har helt tjek på sagerne... dermed en kraftigt øget omsætning, som så selvfølgelig får os til at løbe endnu stærkere. 
Jeg har fået arbejdstøj og sko... hold nu op... det har jeg ikke prøvet før. Kan nu gå med rank ryg uden at føle, man går i laser og pjalter.
Og den lønmæssige del... behøver jeg ikke mere bekymre mig om. Den stemmer hver gang.
Alt i alt... jeg er superglad for mit nye arbejdsforhold.

På blog-fronten er jeg dog langt bagud med indlæg, jeg gerne vil dele med Jer. Og med ting jeg gerne vil have afprøvet... men før det sker, deler Gizmo og jeg kvalitets-tid på den 4-benede.

Jeg ønsker Jer alle en rigtig dejlig efterårsferie og glæder mig til at komme frisk og udhvilet tilbage ;-D

4 kommentarer:

  1. Hav selv en rigtig skøn ferie :0)

    SvarSlet
  2. Det lyder som om den efterårsferie er meget tiltrængt! God fornøjelse... jeg er RET misundelig, jeg skal arbejde hele næste uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      Det kan du tro, den er ;-D
      Håber DIN uge går hurtigt, så du hurtigt kan få weekend.
      - Pia

      Slet