Farmors opskrifter fra 1946

mandag den 5. november 2012

Madplan uge 45

Aarrgghh!!! Fryseren og køleskabet er igen spækket med ting, der skal bruges nu. Og jeg trænger gevaldigt til en opstramning, hvis ikke jeg skal ende på Stop Spild Af Mad's sorte liste J Desuden… jeg ved jo, det er godt for økonomien, så måske der alligevel kan blive råd til en ny kogebog inden jul J

Mandag: Kyllinge nuggets , vintersalat og bagte kartofler

Tirsdag: ”Spise ude” - Forloren hare

Onsdag: Tøm køleskabet-suppe. Det er nok den nemmeste og billigste form for suppe. Alt kan bruges. Se andre af mine suppeopskrifter her

Torsdag: Paneret rødspætte med kogte kartofler og smørsovs. Se andre af mine fiskeopskrifter her

 




 


 

Lørdag: ”Byg selv” burger
Med hjemmelavede burgerboller og burger dressing


Søndag: Rester eller biksemad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar