Farmors opskrifter fra 1946

tirsdag den 13. november 2012

Coco & Co

Coco & Co er endnu en I rækken af blogs jeg læser. Den er opkaldt efter Camillas dejlige hund, som ind imellem for lov at optræde som fotomodel J Jeg elsker blogs, hvor den personlige hverdag sniger sig ind. Og det gør den helt sikkert på Camillas blog.

Første indlæg  jeg læste var, om hendes søn, der er født med læbe-ganespalte… hudløst ærligt hele vejen igennem. Jeg var rørt til tårer og er det stadigt, når der ind imellem dukker et nyt billede op af den dejlige guldklump.

Når det så er sagt, så er det hendes kager  … jeg totalt falder i svime over J Gid jeg selv havde de kreative evner…

Rund hendes blog og bliv lige så begejstret, som jeg. Udover ovenstående, er der rigtig mange andre spændende ting.

Alle billeder er lånt af Coco & Co

Ingen kommentarer:

Send en kommentar