Farmors opskrifter fra 1946

onsdag den 10. april 2013

Love food love cooking

Åååh ja… savner du lidt nyt inspiration, skal du absolut kigge forbi Love food love cooking. Hvordan eller hvorfor jeg lige præcis endte med at støvsuge Christoffer Volf’s skønne blog, kan jeg slet ikke huske.

Jeg er dog ret sikker på, jeg faldt for hans papirtynde bacon , som jeg imidlertid stadig ikke har kunnet få til at fungerer… hmprff!! Men det skal nok lykkedes mig en dag J

Hans guide udi macarons, er virkelig en brugbar vejledning, man helt klart bør læse, inden man med store armbevægelser tror, man ”bare lige” kan smække de søde sager sammen til et søndagskaffebord.

Desuden er der på bloggen en nem gennemskuelig liste af etiketter. Når jeg klikker på dem, kan jeg stærkt fornemme, her er en person, som virkelig kræser for mindste detalje og sætter sig ind i sagerne. Så Love food love cooking… får min varmeste anbefaling.

Alle billeder er lånt af Love food love cooking.

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar