Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 24. august 2012

LykkesMad

LykkesMad er endnu en i rækken af blogs, jeg jævnligt runder. Lykke lærte jeg oprindeligt at kende på Vild Med Mad, hvor vi begge har en profil J Min glæde var dog stor, da hun dukkede op med en blog…

Hun laver rigtig mange lækre ”gammeldaws” retter med tvist… men specielt kyllingeretterne kan få mig til at dåne J Hvem kan holde mundvandet tilbage efter et kig på dette næbdyr?? Ikke jeg… jeg elsker kylling.

Hun eksperimenterer meget, når hun bager kager… og det gør hun tit. Den Spraglet tærte, er en af dem, jeg selv har prøvet, slavisk efter opskriften… og det var virkeligt godt.  

Så tag lige og tjek Lykkes blog… for faktisk er det helt urimeligt, jeg kun har plukket to af mine favoritter ud, specielt når der så mange andre lækre sager at vælge mellem.

Alle billeder er lånt fra LykkesMad

2 kommentarer:

  1. Hej Pia :-)

    Tusinde tak for de pæne ord om min blog, det luner helt sikkert :-)

    Kh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekom Lykke ;-)

      De er fuldt ud beretigede

      Kh Pia

      Slet