Farmors opskrifter fra 1946

mandag den 16. juli 2012

Mandens MADdag

Jeg har længe haft lyst til at skrive om en blog, jeg har stor fornøjelse af at læse. Den hedder Mandens MADdag og er skrevet af Olof Maximilian Pape. Lige præcist hvilket indlæg jeg først faldt for, kan jeg ikke huske… men han har haft mig hængende lige siden J

Specielt hans indlæg om madspild , hvor kan gør sig mange gode tanker og virkelig forsøger at gøre det rigtige, fanger mig… at se sit eget madspild på skrift, som han gør, må gøre underværker… en ting jeg har tænkt mig, jeg vil efterabe J

Men også indlæggene om den mad, han ofte må gætte sig til i kantinen, se her , er vildt underholdende… undskyld Olof J men det er det altså. Mit lille kantinedame hjerte græder store salte tårer på dine og dine kollegaers vegne.

Ydermere er der indlæg om alt mellem himmel og jord og bloggen er virkelig et kik værd. Skulle jeg sætte en enkelt lille finger på noget, jeg mangler på siden… så er det etiketter J De ville helt klart gøre det meget nemmere at finde rundt… Jeg ved godt, de er i bunden af hvert indlæg, men let tilgængelig liste ville ligge højt på min ønskeliste.

Note: Nu er der kommet etiketter på bloggen.

Alle billeder er lånt fra Mandens MADdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar