Farmors opskrifter fra 1946

tirsdag den 7. maj 2013

Nr. 2 forret til konfirmation


Er helt bestemt 80’er agtig. Spinat-roulade m. røget laks Super nem at lave, flotte farver… men ikke mindst velsmagende J Jeg har flere steder på nettet set, at folk siger, den er fryseegnet… men min klare mening om det er: ”Neeeej den er ej”. Spinaten bliver våd og fyldet grynet. Tro mig… jeg har prøvet K

Til 40 personer skal opskriften ganges med 3, når der som i mit tilfælde er 2 forretter (Tun-mousse m. æg )

Jeg handlede ind for293,- så det bliver en kostpris på 7,32,- pr. person. Oveni kommer røget laks, salat og tomater til pynt, dressing og flutes.

Jeg bliver dog lige nød til, at tilføje… det kunne jeg have gjort bedre!!! Normalt ville jeg købe ”lakse-rester” i Rema for 12-13 kr. pr 100g… men det så desværre alt for træls ud, så jeg måtte op på 23,- pr 100g for ikke at få for meget spild.

De øvrige opskrifter til konfirmationen, lægger jeg ind under etiketten: Mad til mange
Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar