Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 25. marts 2012

Ny etikette


Det er med stor taknemlighed og stolthed… jeg nu kan præsenterer Jer for intet mindre end ”Farmors opskrifter”. For en 14dags tid siden, fik jeg to håndskrevne opgavehæfter overrakt af farfar (på kærestens side)af den simple grund at jeg sad og savlede i dem J

Skriften er mange steder næste væk, da den er skrevet med blyant… andre steder kan jeg ikke tyde skråskriften, men jeg har til hensigt at forsøge… og bringe opskrifterne her. Ikke mindst afprøve dem… og jeg glæder mig J

Er der i øvrigt nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg bedst opbevarer mine dejlige hæfter??

5 kommentarer:

  1. Hvor skønt for dig! Pragtfuldt!
    Det var jo netop for at bevare min mors håndskrevne opskrifter, at jeg selv begyndte min madblog.
    Desværre står min mors ikke til at redde i originaludgave, og så vidt, jeg ved, er der noget med lufttæt opbevaring og væk fra lys for at opbevare papir i længere tid.
    Jeg glæder mig til at se nogle af de gamle opskrifter her?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, der nok skal komme nogen ;-D men syntes bare slet ikke, jeg kan vælge... jeg kunne f.eks. bare begynde fra en ende af...

      Slet
  2. Hej
    Jeg kan ikke finde nogen email adresse, så jeg skriver til dig her.
    Jeg kan se på din blog liste, at mine indlæg ikke bliver opdateret på din side.
    Jeg vil anbefale at du kopierer min blogadresse igen, til fast læser, så håber jeg du kan se de nyeste indlæg fra mig igen, hvis du er interesseret.
    Hilsen Kristina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristina.
      Jeg forstår det slet ikke, nu har jeg slettet dig, tilføjet dig igen, men det bliver ved med at vise det samme gamle indlæg... men jeg kigger nu jævnlig forbi dig alligevel, jeg ved jo, der er noget galt...

      Slet
    2. Meget mærkeligt, Jeg har selv haft problemer med opdateringer på min side omkring det tidspunkt, hvor du stoppede med at kunne se mine nye indlæg. men nu virker de.
      Jeg har på en eller anden måde gået over til feedburner mener jeg det hedder.
      Men kan godt se, at du slet ikke står som fast læser på min blog mere, der er du slettet.

      Slet