Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 19. april 2013

Forret til konfirmation


En af forretterne til konfirmationen er tun-mousse m. æg. Det gode ved den er, den kan laves i forvejen og fryses J Det kan vi li’… Til 40 personer skal opskriften ganges med 3, når der er mere end en forret… ellers ville jeg gange den med 6.  

Jeg handlede ind for 262,- så kostprisen pr. person bliver 6,50. Oveni kommer: Rejer som skal fylde hullet, salat, tomater og citron til pynt. Flutes, dressing og evt. kogte æg i skiver. Cavi-art til pynt har jeg rigeligt af. Købte 1kg i to forskellige farver for 100,- Det er måske lidt i overkanten, men stadig billigere end at købe de små glas.

De øvrige opskrifter til konfirmationen, lægger jeg ind under etiketten: Mad til mange

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar