Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 26. oktober 2012

Kristinas Madunivers

Kristinas madunivers er endnu en blog i perlerækken af blogs, jeg jævnligt læser. Den er skrevet af Kristina, som er tidligere uddannet Gastronom. I øjeblikket er hun ved at læse til Professionsbachelor i Ernæring og Sundhed med speciale i Sundhedsfremme, Forebyggelse og Formidling. Læs mere om hende her

Hendes indgangsvinkel til specielt mad fra andre lande, er det jeg sværger mest til… og det har hun meget af. Læs f.eks. her om indisk mad. Indisk kylling Jalfrezi ser i alt fald (og lyder) vildt lækkert ud.

Smut forbi hendes blog og tjek, om der ikke skulle være noget for dig. Det er jeg ret sikker på, der er J

Alle billeder er lånt af Kristinas Madunivers

2 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Tak for de fine ord, Er glad for at du kan lide min blog og mine opskrifter/Billeder.
    Udover Indisk, laver jeg også mad fra andre lande inkl. dansk/nordisk og diverse lækkerier, så Ja, der burde være lidt for enhver smag.
    God weekend :o)
    Venlige Hilsner
    Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristina
      Alsidigheden er det der gør, jeg syntes vældig godt om din blog ;-D
      - Pia

      Slet