Farmors opskrifter fra 1946

mandag den 29. juli 2013

3 x morgenmad

Ud af mine 537 indlæg… kan jeg ikke finde et eneste om morgenmad. Indrømmet… morgenmad er slet ikke det måltid, jeg gør mest ud af. Det skal bare overstås... en flad rugbrød med pålæg eller ost, så kroppen er tilfredsstillet… men nogen juhu-oplevelse, er det bestemt ikke K Her i ferien er det dog gået en anelse bedre.

Blødkogte æg, ristet rugbrød og boller fra fryseren…
 

Byg-klappere med ekstralagret ost og peber…
 

Eller biksemad med spejlæg…
 


Jeg er seriøst rigtig dårlig til at spise morgenmad… og ville ønske, jeg kunne blive bedre, men hvordan kommer jeg i gang? I hverdagen skal det gå hurtigt og må ikke falde for tungt… og i weekenderne må det gerne være mere brunch ”like”.

Følg mig via Bloglovin' J

2 kommentarer:

  1. Mit bedste råd til dig er, at du skal sørge for at have god tid til at sætte dig ned og spise maden i fred og ro.
    Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth

      Det er et rigtigt godt råd, som jeg dog desværre sjældent følger, simpelthen fordi, jeg møder så tideligt på job.

      Ofte er det en flad rugbrød i hånden på vej ud af døren :-/

      - Pia

      Slet