Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 8. januar 2012

Madplan uge 2

Jeg har stadig rester i fryserne og kød behøver jeg ikke købe foreløbig. Desuden har jeg et bjerg af grønne bønner… nok til at føde et børnehjem i en måned, så de skal helt klart indgå i madplanen på en eller anden facon.



Tirsdag: Rester fra fryseren… gule ærter og koldhævet brød

Onsdag: Havbars med sesampanering

Torsdag: Hakkebøf

Fredag: Rester... "Gratis" tomatsuppe og 

Lørdag: Sprødstegt kylling med broccolisalat
Søndag: Gamle Ole's pizza

2 kommentarer:

  1. Grønne bønner smager så godt, du kan eventuel koge dem og lave salat med lidt hakket løg, feta og vinegraittedressing... mums!
    Jeg glæder mig til at høre hvad du gør med havbasen
    God søndag,
    ss

    SvarSlet
  2. Det gør de nemlig :-)de smager også rigtig godt i baconsvøb..
    Havbarsen... nu må vi se, det plejer at være kærstens afdeling, og hvis jeg kender ham ret, bliver de paneret og stegt. Den fisk er simpelthen, fiskenes konge :-)

    SvarSlet