Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 22. januar 2012

Batman og mad

Hold nu op… en dejlig oplevelse.


Vi ankommer til Boxen, tre kvarter før forestillingen går i gang. Et imponerende bygningsværk…

Vi var inviteret til en hurtig og let frokost i vippen… det er fordelen ved at være i familie med den adm. Direktør J Sammen med 40 familiemedlemmer bød frokosten på en suveræn jordskokkesuppe… den var uovertruffen lækker og jeg kunne have spist en baljefuld, hvis det havde været muligt J

Bagefter var der lækre sandwich… med laks, æg og rejer, roastbeef o.a. Jeg valgte laksen. Dertil en lækker sprudlende hvidvin… HM?? Hvor blev den etikette af?? Vi kunne også bygge en burger… men tiden var knap. Betjeningen… humørfyldt, men fedteri fik dem nu ikke til at slippe opskriften på suppe.

Alt hvad der stod om forestillingen… var sandt. Læs her jeg var fuldstændig tryllebundet J

Det var en rigtig dejlig dag… god underholdning, god mad… men allermest, dejligt samvær med dejlige mennesker.

Da vi ankom tilbage til Randers… sluttede vi dagen af på: ”Jensens bøfhus”. Så fik jeg lige opfrisket hvorfor, det er, jeg ikke gider spise der L Seriøst… vil jeg hellere have en fedet grillkylling med fritter. Det mest spændende der, er deres heliumballoner… fik dog tiltusket mig en stor portion rejer til Gizmo J ”Forældre” med heliumstemmer… er hun ikke meget for… ha ha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar