Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 30. november 2012

Hjernegymnastik

Jeg er vitterlig ikke specielt god, når det gælder teknik på computeren. Men jeg er stædig… og gud forbyde, at jeg skal betale x antal kroner for noget, der ikke er nødvendigt J

Som før fortalt her, nåede jeg loftet for lagerplads. Hidkaldte min ekspert-computer-nørd, som nørklede lidt rundt på mine billeder og kom med konklusionen: ”Pia, du bliver nød til at købe”

Heldigvis havde Helle smidt en brugervejledning i mit kommentarfelt. Den har jeg så stenet over x antal timer… og det virker J 1000’ende tak til dig Helle… og computer-geni ”go homeJ

Det tager en krig af tid, men det virker. Fejrede det med lækre muffins med pære/appelsin krokant. Den opskrift får I senere… nu vil jeg ligge vandret J Kan alle I behjælpsomme bloggere have en super weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar